Logo

Crowdfunding w dobrym stylu

Data

Wtorek, 17 Września 2019

Czas

11:00 Europe/Warsaw

zobacz w mojej strefie czasowej
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
To pole jest obowiązkowe. Dokładnie sprawdź pisownię.
Pola wymagane

Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem kliknij tutaj!

Adres email jest niepoprawny. Proszę sprawdź dokładnie adres email i upewnij się, że wygląda tak: john@clickmeeting.com

Wiadomość email zawierająca informacje na temat logowania do pokoju została wysłana na wskazany adres.

Plan wydarzenia

Szukasz funduszy na działanie edukacyjne, kulturalne, charytatywne? Potrzebujesz pieniędzy na leczenie swoich podopiecznych? Chcesz umieścić projekt na platformie internetowej i wykorzystać narzędzie finansowania, jakim jest crowdfunding? Masz obawy przed publicznym zaprezentowaniem swojego celu? 

Zapraszamy Cię na webinarium, podczas którego omówimy następujące zagadnienia: 

- Jak zweryfikować cel „crowda”? Czy jest przejrzyście sformułowany i zrozumiały?

- Przykłady udanych kampanii crowdfundingowych z Polski i ze świata.

- Cechy udanej kampanii crowdfundingowej. 

PLAN SPOTKANIA:

10:50 - 11:00 Rozgrzewka

11:00 - 11:05 Powitanie

11:05 - 11:50 Prezentacja Ekspertki

11:50 - 12:00 Pytania i odpowiedzi

Prezenter

Maria Olszewska

Maria Olszewska – fundraiserka praktyk. Od 2011 r. szkoli z zakresu fundraisingu organizacje z Polski i innych krajów Europy w językach polskim, angielskim i włoskim. Prowadzi firmę doradczą MjjO. Ma doświadczenie w pracy z małymi organizacjami działającymi lokalnie, jak i zsieciowanymi, które mają swoje oddziały w wielu krajach. Fascynuje ją crowdfunding, który pozwala dużym grupom ludzi wspierać różne inicjatywy i siebie nawzajem. Uważa, że internet sprawia, że wiele problemów można rozwiązać łatwiej niż kiedykolwiek w historii. Zwolenniczka tego, by wspierał komunikację, a nie zastępował osobisty kontakt. Stara się oswoić narzędzie crowdfundingu również dla tych osób, które zazwyczaj nie są przekonane do podobnych form informowania o potrzebach.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż administratorem Pani/a danych osobowych jest Stowarzyszenie Klon/Jawor z siedzibą przy ul. Szpitalnej 5/5, 00-031 Warszawa, e-mail: klon@klon.org.pl, będące administratorem ngo.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w zakresie imię i adres e-mail, w celu udziału w webinarium ngo.pl oraz publikacji nagrania z webinarium. 
  • W polu „imię” może Pani/Pan wpisać swoje imię, inicjały lub przedstawić się w inny sposób. Dane z tego pola będą widoczne na czacie oraz w nagraniu z webinarium.
  • Pani/Pana dane osobowe są udostępniane tylko tym podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp w celu zagwarantowania odpowiedniej jakości świadczonej przez Stowarzyszenie usługi, tj. ClickMeeting Sp. z o.o., ul. Arkońska 6/A4, 80-387 Gdańsk.
  • Pana/Pani dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych. 
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
  • Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 
  • W przypadku wyrażenia zgody ma Pan/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  • Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych ma charakter dobrowolny. Jest warunkiem korzystania z webinarium ngo.pl. 
  • Administrator Danych Stowarzyszenie Klon/Jawor informuje, iż nie będzie wykorzystywał Pana/Pani danych osobowych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pana/Panią wpływa.